Alla ♥-ans dag

Jahopp, så var det alla ♥-ans dag. Asså jag tycker inte det är nåt så himla speciellt. Eller okej om man har ett förhållande. Men jag ska fira alla hjärtans dag med Sabina ^^ haha, på en lokalfest :)
Alldeles strax ska jag ner till stallet på årsmöte. Lite halvsegt, ja.
Just det, Amanda Sjölander avslöjade igår Mr.X. Haha, Oskar, jappjapp.




En bild på min käre mor får ni just nu :)
Mycket kärlek till föräldrarna, kom ihåg det :)

(Jag är ju värsta jobbiga pms-ungdomen hemma så jag får tänka på det extra mycket:))






/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: tack :D

glad alla hjärtans dag 8D

2009-02-14 @ 12:08:40
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0