Fredag/Lördag/Söndag

Fredag: I fredags var jag ju först och åt middag hos min käre papi med han, Carin och hundarna. Därefter var det raka vägen hem för att skynda massor. Tur att jag är en av dom 1% tjejerna som är snabb på att fixa sig :) Jag begav mig till Gullmars där jag mötte upp Sabina. Vi väntade sedan på Terese och hennes kompis och vi fyra drog till en lokalfest på Hammarbyhöjden (Jag vet fint ställe assååå). Där ugglade vi ett tag. Blev kalas tråkigt, så jag och Sab bestämde oss att dra till en annan lokalfest som Oskar tog oss till. Just det, innan vi drog så kom Feppe hahahahhaha, har inte träffat han sen typ min 16års dag, typ :P Iaf.. Åkte vi till Fruängen, gick förvånansvärt snabbt, mötte Oskar och gick in. Där var det lite äldre, lite snyggare personer haha. Vi dansade lite, och en jävla fitta höhö (Myran) gick fram och nöp tjejer i brösten, han vet verkligen hur man raggar NOT! Sen drog Jag, Sab hem och togsällskap med Myran -.- och Krippa (halvt medvetslös) haha. men blev lite kul, pallante förklara mer. Sen gooooodnatt!
Lördag: Trött som få, men gjorde mig iordning för middag hos Mysan, där de underbara flickorna var; My, Fanny, Sabina, Rebecca, Carro, Issa, Emma, Sara och Pernilla. Vi drog sedan vidare på nåt litet krök i sollentuna där jag låtsades vara från Amerika hahaha, alla gick på det. Sedan drog vi vidare på en annan fest, men sliten som få och tidig morgon efter gjorde att jag och Fanny begav oss hem. Var hemma två, slocknade DIRRE!!
Söndag: Upp tio minuter innan jag skulle dra, fixade mig skitsnabbt, fixade frullbert påse och tog tuben till stallet. Där red jag särCharlotte. Hon hade typ damp men blev fin på slutet. Sedan har jag bara vart lite med Mudde och Busan, bara varit så allmänt sliten och trött. Åkte hem halv fyra idag, kors i taket. Somnade en timma och nu sitter jag här. Ska kolla på Miami Inc ofc, och imorgon börjar praktiken! Nej nu börjar er, för er som still going strong och läser, för det var ett lite långrandigt inlägg höhö. Puss!

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0