Freeeeeeeeeeeedag

Och ingen mer praktik. Det jag kommer sakna är männskorna där. Dom var väldans trevliga och roliga. Men ska tillbaka på fredag med en chokladtårta eftersom man tydligen skulle bjuda på tårta sista dagen haha :D
När jag kom hem fixade jag kaffe och mackor, sedan la jag mig i sängen och pratade med Busan på mobilen, samtidigt som jag kollade på The Hills, typ världens bästa program.

Ikväll ska jag först äta lite middag med mamma, sedan ska jag bege mig mot mina goda vänninor som håller hus i Mattes lägenhet. :) Jag ska inte dricka, eller jo en cider haha. Men inget mer :P Eller om det bjuds så, men iaf.
Där tillbringas en del av kvällen, ska försöka komma hem ganska tidigt, skönt att bara ha hemma helger.

Så mina vänner, jag ska försöka uppdatera ikväll, slänga in nåt bra youtube grejjs eller nåt, Men annars,
Ta det lugnt med alkoholen ikväll :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0