Gomorrn

Har för typ en halvtimme sen vaknat. Började ju jobba TOLV inatt :O Vi jobbade till sex, sen käkade jag frullbert. Körde Ellens special, en macka med salami, en kopp kaffe och såklart en pain chokolad. Världens goaste bakelse. Efter frukosten bytte jag om och åkte hem. Sov. Sköööönt. Men inatt hade jag värsta krampen i vaden. Och då brukar man ju vakna för att det gör så jävla fucking ont. Men jag låg typ i dvala och hade kramp. Så imorse när jag vaknade kom jag ihåg det. Knas.
Jag tycker dessutom lite synd om mig just nu. Jag har ont i vaden, jätteont i axeln och tusen sår på mina händer. Lyckas alltid skära mig på massa grejjer. Dessutom har jag värsta brännblåsan. *Stackars Ellen* . Snart kommer pappa hit och lämnar min syrra och tar med mig hem till sig. Ikväll tror jag bara jag är hemma. Har inte haft en hemma kväll på väldigt länge. Det är chillkrök med dom bästa flickorna i Sverige, men jag tror verkligen inte jag pallar. Då känns det mer lockande med typ bio med någon.. Aja, ha det så bra idag mina kära vänner (och ovänner).

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

BIO!!! 8D

2009-02-07 @ 20:19:49
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

:D

2009-02-08 @ 21:15:06
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0