Goodnight sweetheart

Och snälla låt mig inte vakna upp imorgon, (peppar peppar). Men seriöst, min praktik är så jävla tråkig. Jag saknar praktiken på riddarbageriet, lyllo Alicia. Men nej, som vissa säger, skippa deppet fixa peppet. (Eller nåt sånt iaf...)
Igår hade vi först en gäst, Pia, här hemma hos pappa. Så jag pappa, Carin och Pia åt en god middag med blåbärs och hallonpaj till efterrätt Mumma :) (Jag vet att ni är FETT avis för att ni också vill ha en bagare i familjen, men livet är hårt ibland...) Därefter begav jag mig ut i slummen (eller värre än hagalund kan det väl egentligen inte bli?!) där jag mötte upp Mr.X. Ja, nu blev det spännande va. Och shit vad ni är nyfikna nu.
Där bakades det kanel och vaniljbullar (mina vanilj blev bäst :) inte sant, mr.X?) :) Sedan blev det filmtajm. Vi kollade på Accepted. Den var faktiskt bra :) Kvällen blev till natt. Planerna var ju att åka hem men så blev det icke. Åkte istället till stallet klockan tjugo över sju *gäsp*, i jeans dessutom. Snälla gud döda mig säger jag bara. Iaf när man ska hem efter stallet. Men i stallet var det underbart som vanligt. Mina söndagsälsklingar Mudde och Bus gjorde det kalas. Och jag såklart. Pappa var också snäll och kom ner med min paj och pucko. :) Tack!

Efter hemgång med Liza, Bus och Mudde, med mycket prat så kom jag hem, tog en lång varm dusch, och sedan la jag mig i soffan och slocknade. Pappa väckte mig och det var dags för mat. Därefter Miami Inc, ofc! Och sedan I survived a Japanese gameshow. Nu sitter jag här och chattar lite med den oerhört hemlige Mr.X.
Vem är han? Några gissningar?

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0