Hosta

Godmorgon

Idag vaknade jag inte av väckarklockan igen :O Jag fattar inte, och jag brukar ändå komma ihåg på morgonen om jag stängt av den på morgonen. Men jag minns inte ens att den ringt. Dessutom kollade jag att jag ställt den en gång extra igår. För att inte försova mig. Men klockan nio kollade jga upp och ba: fuck jag har försovit mig. Men hostan och förkyldheten satt kvar, om inte ens värre än igår så det vara bara att ringa. Dock är det ju lite pinsamt att ringa när jag skulle vart där för en timma sen.. Jag la mig ett tag till med lite skön musik igång. Sedan gjorde jag scrambled eggs (muuuumma) och kaffe (MUUUMMA) och la mig framför Oprah Winfrey. Nu kollar jag på Rachel Ray, vad skulle man göra utan dom två programen när man är hemma och är sjuk? Finns ju annars bara massa gay pusselprogram som man inte pallar. Nu ska jag nog faktisk spela lite the sims höhöhöhö. Dock bygger jag bara hus, sen är det nog, palla sitta och spela, dom är ju fett jobbiga och är bara hungriga och toanödiga. Pallante..



/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0