Måndag

Jahaja :) SPORTLOV, så galet skönt. Igårkväll kollade jag först typ tusen avsnitt av The Hills, har bara fjärde säsongen kvar. Efter det kollade jag på filmen Taken, den var väldigt bra, men en sån film som man får så himla ont i hjärtat av, hehe :) Ni får trailern här :D



Efter det kollade jag på nåt skumt program på trean, ni vet som i filmen 28 veckor senare (eller vafan den nu heter..) dom får nån skit som gör att dom biter och smittar människor. Så då blev jag typ rädd, så jag tänkte att jag skulle kolla på nåt som gör mig lugn inför sömnen haha. Så jag sätter på tv4+ och där är det hemsökta hus, och jag tror ju typ på det programet så jag kissade typ på mig, så jag kollade lite boxning istället haha, tråk, och sen slocknade jag :)
Intressant va? inte så jätte menmeeeen.
Nu sitter jag och väntar på Ellen DeGeneres :D

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0