Sjuk :(

Okej, jag hoppades ju på att jag inte skulle vakna upp för att slippa praktiken, och så blev det nästan. Men jag gillar inte att skippa grejjer, även om det är tråkigt så vill jag ju fortfarande kämpa vidare. Men ni vet när man vaknar och bara känner att man försovit sig. Så var det idag, jag kastade mig upp och kollade på klockan, den var halv nio och praktiken börjar åtta. Grattis Ellen. Men jag har tappat rösten, är snorig och hostar upp sådant som ni inte vill att jag ska skriva om här. Konsistensen på det är inte att leka med! Så jag ringde till Lux och berättade att jag var sjuk, men imorgon hoppas jag kunna köra igen. jag gick iaf upp, min käre far hade gjort kaffe så jag tog en kopp, fixade en macka och ett glas juce och la mig i soffan. Jag satte även på filmen "No Reservations" Väldigt bra film! Och såklart grät jag som ett litet barn stup i kvarten. Under filmen plingade det också på dörren, vi har haft värsta vattenläckan så tre gubbar kom in och kollade på golvet, dom berättade även att folk kanske kommer och byter golv redan idag, jippie, sådär himla kul eftersom jag ska sätta på en till film och förmodligen kommer ligga och böla hela den också..
Nej nu ska jag googla lite filmer, sedan försöka göra kaffe i nån skum grej pappa fått, eftersom kaffefiltrena är slut :( buhu.
Men ha det så bra alla friska människor :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0