Stalldax :D

Igår var jag som sagt på bio med Miranda, japp hon var min date :) vi såg bröllopsduellen och jag började såklart gråta. Sedan skrattade jag samtidigt, så det var knas. Efter bion var vi inte taggade på att gå hem så vi tog en långprommis, först i våran gamla park där vi lekte hela vår barndom. Och Shit vad det var läskigt där hahahaha. Vi såg skuggor och typ spöken, *töntar* Så vi gick genom skyttan, stötte på Dinny, han snackade om att några hade varit UTE i pampas och festat (palla?!) så vi tog en långprommis förbi nakenberget och förbi pampas (där ingen var) till Västra. Det var också skitläskigt. Och när vi kom till västra var det sju min till min tunnelbana, också den sista! Vilken jävla röta. Så jag åkte hem, la mig i sängen och somnade :) Imorse kom pappa hit med Silja och en mobil till mig, en fucking äckel samsung. Jag hatar den. Men jag måste ha den, hellre den är äckel nokian -.-
Jag och Sillewille ska snart till HC där vi ska möta Debbie, köpa pris och sedan gå ner till stallet för aktiviteter med barnen. Ha det trevligt idag :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0