Tisdag

Ojoj, igårkväll somnade jag kvart över nio, hur skönt som helst. Imorse höll jag på att försova mig, mamma kom tjugo i sju och ba när ska du upp. Men den tiden va bra, drog på mig mjukiskläderna, fixade lite och hann lägga mig i en kvart till. Praktiken har gått bra :) Börjar få göra lite mer iallafall :) Men nu har jag tydligen en dejt på lördag hahahahaha. Nejmen det är driv, (dom typ tar det på allvar :S) Menmen:)

Efter praktiken var det DIRRE ner till stallet. Pillade lite på Nareina, sen kollade jag lektion och drack pucko. Mumma. Sen tog jag och Car sällis upp till Hc, nu sitter jag bara och chillar. Ska snart äta.

Känner att min blogg är väldigt kul nuförtiden. NOT
Menmen

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0