:)

Just det, glömde skriva om mitt läsarrekord häromdagen. Helst skulle jag ju vilja skriva att jag typ har 30 000 läsare, men ta bort tre nollor så blir det bra haha :) Japp 30 unika läsare hade jag häromdan. Kanske också för att jag när jag är sjuk hinner slänga in typ fyra inlägg.

Men nu vill jag också vara sådär töntig? och veta vilka som läser mig blogg. Så kommentera :D
(Ni otekniska (typ den lite äldre lärarkåren på skolan) under varje inlägg finns det: 2009-02-11 @ 15:00:57 Permalink Dagens outfit Kommentarer (0) Trackbacks (0)) Tryck på kommentarer :D
Skulle vara lite sweet lixom ;)

Btw så har jag varit kalasduktig idag, duschat, målat tånaglarna, bäddat sängen, diskat och gjort massa skoluppgifter, duktiga jag :D

Bilden: Jag, Samo och Isabel på matten i ettan hahahaha. Samo är roligast XP



/KÄCK

Kommentarer
Postat av: My

ellen miss you, vart håller du hus?:O

2009-02-11 @ 22:13:24
Postat av: Ellen

Jag har ju praktik :(

2009-02-12 @ 13:26:34
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0