Dagens

Jag vaknade typ halv tolv tror jag. Kvart i tolv ringde Mr.X :) då blir man glad:) Sedan fixade jag frullbert, baguette och såklart en kopp kaffe. Sedan var det favvoprogrammet Ellen DeGeneres som gällde. I like. Därefter tog jag en superskön dusch. Efter det fönade jag håret och plattade det, fråga mig inte varför.. Därefter har jag bara typ bäddat sängen, ska göra lite uppgifter från skolan. Sedan bara chilla galet. Jag tog en bild på my übersnygga outfit. Asså den är snygg :) pappas kläder såklart, finns det något bättre? Han har ju spelat hockey i Solna Hc veteranerna. Som målis, och dessutom spelade han med Jerry Williams, jag vet, fett coolt. Menmen, huvudet är såklart bortklippt, ni ska ju inte blir emo för att jag är så himla vacker.. På morgonen, ehm NOT :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0