Dagen som gått

Idag har det varit lugnt, som jag skrev imorse mötte jag Fredrik för att käka lunch eftersom jag oftast tar tusen år på mig att äta fick han va mitt sällskap :P Vi kom till matsalen där det typ var VÄRLDENS längsta kö. Och dom hade insläpp och skit haha. Sen fick vi vår julmat och det bjöds på kaffe, pepparkakor och knäck efter.

Sen var det dags för bak. Jag och Pörn gjorde tårtor. Sedan flippade Maria på mig för att jag typ råkade göra fel med anslagen , *suck*. Resten av dagen lunkade på. Vi slutade 40 min försent, och sedan va även tunnelbanan sen -.-
Väl hemma, bara chill, har laddat ner lite musik. Just nu dricker jag te och kollar på tv. Imorgon natt blir det jobb, på lördag får jag se. Har två val, och på söndag blir det stall.

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0