Godkvällnatt

Asså, min hund ligger i mitt rum, i min säng, på mina kuddar och hon ligger och pruttar. Luktar fanskap här, uschabuscha. Nyss såg jag iaf Aquamarine, inte alls gay, nejnej.

Tänkte bara berätta att min käre syster åker till Chile imorgon i tre månder, minst! Hon har nämligen ombokbar biljett som gör att hon kan stanna i upp till 9 månader. Hur ska jag klara mig. Vet icke, det kommer nog gå bra. Det jag dock mest kommer sakna är våra söndagskvällar, som alltid har bestått av Miami Inc, Hål i väggen och Erik och Mackan. Men nu har ju allt det slutat, så jag får väl se vad jag kommer att ligga och kolla på på söndagskvällarna.

Sen börjar jag också bli sur på att jag inte har någon fucking jävla nyårs klänning. Jag måste ju ha en svart så jag kan ha mina nya skor, och hur jävla svårt kan det vara att hitta en klänning, JÄVLIGT svårt kan jag berätta. Och när man väl hittar nåt som man skulle kunna tänka sig är det i storlek 40 och uppåt. Funderar på att sy ihop något eget av några gamla klänningar. Aja, nu ska jag nog kolla på nån mer film, eller bara chilla galet :)


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0