Godmorrn

Just nu sitter jag med min kopp kaffe och ska snart klä på mig, (Nej jag är inte naken).. :P
Sedan bär det av till skolan där jag ska möta Fredrik, sedan ska vi äta på Enskedes finaste lunchställe, NOT! Men det är julbord, vi får väl se hur det blir i år.

Igår såg jag på systrar i jeans 2 :) Och visst kom det några tårar. Jag har även hunnit se Another Cinderella Story (Såndär med perfekt slut som jag älskar :P), 27 Dresses och Step Brothers, den sista inte så jättebra.

Nejnu på med lite kläder, också gårdagens outfit kommer här

hahahaha asså det där kävla tangentbordet, ge mig min kamera!!!

Kofta - Gina Tricot
Ribbat Linne - H&M
Jeans - Cheap Monday
Skor - Din sko

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0