Good morning

Idag vaknade jag tio, klockan stod på elva men jag bestämde mig för att gå upp, eller för att byta ställe, tog täcket och gick till soffan istället. Gjorde en liten macka och drack lite apelsinjuice, och gissa vilket program jag fastnade framför?!, hahaha det där barnprogrammet jag kollade på igår om strutsar, idag handlade det om isbjörnar hahaha. Men det är ju asbra, bara det att ett litet barn snackar med en dator. Och datorn berättar massa fakta. Men så söta dom är! Asså isbjörnarna. Men ehm, glöm inte att jag har fyllt sjutton! Men det är lärorikt! Hehe

Om typ 45 min ska jag bege mig av till skolan där jag ska stå i butiken hela dagen med Banana. Eller ja, två timmar. Sen får jag skjuts av min far till stallet där det ska hoppas lite pålle.

Och nu ska jag bara chilla lite,
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0