HAPPYFACE

Idag har varit en bra dag :D
Hade sovmorgon, började halv tolv. Och på väg till skolan drev jag satan med Fredrik vi sms HAHAHA, han trodde jag hette Erica och skulle provbaka med klassen så han gick och sa det till Maria och allt hahaha. Satt typ och skrattade för mig själv på tunnelbanan bara för att jag är så rolig. Sedan hade vi bageri, Banana var ju som sagt inte där, men jag hade Pörni med mig :) Gjorde en gräddtårta och en White lady, och det gick faktiskt väldigt bra. Sedan smet vi på rast med lite fruktsallad :D Och vet ni vad jag såg då? DET SKA BLI SKIDRESA. Så jag och Pörn gick till Danne för att anmäla oss, kalas, (bara det att jag typ måste sälja mig ikväll så jag kan betala imorgon, det finns risk att folk snor platsen annars (OBS SKÄMT ÅSIDO!!!!)) Sedan bakade vi lite till och därefter drog jag hem. Fick sällskap av Selim och två av hans kompisar. Trevligt :)

Nu sitter jag hemma med en kopp kaffe, ska snart göra skitfittskuksfilm analysen av VÄRLDENS BÄSTA FILM, Pearl Harbor!

So long mf's :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0