Helvete?

Asså jag måste gnälla lite mer över att jag inte har en nyårsklänning. Men snackade med Caroline tidigare, och hon har lånat ut två klänningar till Sara, en guldig och en svart. Man får väl hoppa Sara tar den guldiga så jag kan prova den svarta. Kan ju inte ha guld+guld. Sen snackade jag även med Johanna och hon har en svart klänning också, tydligen Jättekort. Sen har jag kollat lite hemma, jag har en allra allra sista utväg. Och sen kanske jag ska till kista och kolla lite senare också. Aja, det här ordnar sig.


Jag hade fint sovsällskap inatt också, myspys ^^









/KÄCK

Kommentarer
Postat av: mirr

sv: enligt mig serom högre ut i verkligheten än på bild 8O för de finns ett par andra helgråa på HM men dom e lägre!

2008-12-30 @ 17:56:53
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0