Hey där

Det börjar kännas bättre nu. Alldeles nyss har vi fikat, vilket man gör sjuttioelva gånger per dag här. (Jag kanske skrev det i ett tidigare inlägg..?!) Snart borde jag väl gå och va social med familjen, har suttit vid datorn alldeles för mycket. Och imorgon ska jag försöka komma ut lite också. Men känns verkligen inte som jul imorgon. Vi ska ju inte fira med alla kusiner förän på juldagen. Men nu ska jag prata lite med några trevliga på msn. :)

Och angåenge rubriken. På nyår, ska jag önska världens bästa låt :D Min favvo, Hey Där hahaha. :D Klockrent. Sen ska alla mina brudar dansa skitsnyggt(NOT) och jag kör min coolish dans.(Som vissa aldrig kommer få se MÖHÖHÖ)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0