Idag

Först och främst, CARIN MIRANDA ÖSTLUND, jag tycker det är gay att svara på kommentarerna i den som kommenterats blogg. Så det tänker jag inte göra! Man får komma tillbaka och kolla svaren :) End of discussion.

Idag har jag iaf klippt mig, av Emma på St: Martins. Blev jättenöjd. Sen följde jag med henne till hennes matte, STACKARS lärare hahahahaha, det va kaos. hahaha. Poor guy. Sen åkte vi ned till stallet, chillenani lixom. Sen åkte jag hem och åt middag eftersom min käre far fyller 52 år idag. Grattis pappsen <3

Detta firas med en liten bild på han :)


Tagen för typ två år sen, han ser likadan ut. Visst tror man inte han är 52? :)

Snart ska vi äta lite tårta, mumma :) Kastar nog in ett litet youtube klipp sen, har ett i tankarna haha :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0