Jag är trött

Nu är jag trött, låg och tänkte sova lite i soffan, och precis när jag nästan somnat säger pappa att jag ska lägga mig i min säng istället, eftersom hans kompis ska komma hit. *suuuuck*
Idag har det bara varit skola, jag och Banana har busat och myst med gulliga små hundar. Sen mobbade jag min älskling Fredrik också. Han älskar mig, verkligen:) Men han är dålig för han är  värre än mig vad gäller att dra tjockisskämt när tjocka människor är i närheten. SKÄRPNING FREDRIK!

Ikväll blir det bara Bonde söker fru och Medium :D Och vet ni vad, imorse, satt jag och kollade på barnprogram :$ Hihi men det handlade om strutsar och det va asbra! Dom är stencoola haha :P Imorgon är det öppethus i skolan, men jag ska till stallet och rida pålle, så blir inte där så länge.

Men nu orkar jag inte hålla på med det här, jag ska hitta på något roligt.. Typ inte men ändå.
/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0