Jobb

God eftermiddag.
Idag började jag inte förän 7. Jobbade med Tobbe och Tobbe. Även kallade T1 och T2. Och T2 är ju alltid lika snäll, säger att jag har varit ute och supit och säger att jag ser förjävlig ut hahahaha, tack! :P Men nu ska jag inte jobba på länge, och snart är det ju jullov :D Kom iallafall hem tre och la mig i soffan och chillade lite. Nu håller jag på å laddar ner "Låt den rätte komma in" som jag och syrran ska se senare.

Nu sitter jag och pratar med Miranda på msn. Hon är den enda jag berättat om det som hänt för. För jag känner att jag inte orkar med alla som vill trösta och så. Men tack för att ni bryr er,´ni som frågat hur det är och visat stöd. <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0