Lördagskvällen

Igår träffade jag många gamla vänner från skytteholm :D Bla Jesper, Flowie, Danne, fj0rtizeN, Jeeves, Acke, Dinny och några fler fyllon. Det var trevligt. Sen drog vi till nån mörk fest :P hehehe. Sen drog vi tillbaka till fyllona och sen drog vi hem. Och när jag Sab och Timmy har gått en liten bit på väg mot sumpan så känner jag att jackan känns lite konstigt. Jag märker att jag har FEL jacka! Nån brud hade tagit min jacka, så nu har jag en förstor jacka hemma hos mig. Hur fan kan man inte känna att man har en tre storlekar mindre jacka på sig?! Ska träffa hon imorgon och byta jacka. Jävla skit, men den här gången var det ju inte mitt fel, för hon gick först. Menmen.

Idag har det varit stall hela dagen. Jag har alltid roligt med min Bästa Bästis Miranda :) Hahaha vi är galet bra tillsammans assåå. Även Sab och Bus har varit med på varsit hörn :)

Nej nu ska jag kanske äta någonting. Men ingen är hemma och lagar mat till mig och jag hatar att laga mat. Blir väl en billy pizza, inte helt fel en söndags kväll tillsammans med lite Erik och Mackan senare eftersom Miami Inc är slut :'(

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

sab och bus kan slänga sig iväggen! ... de hade iaf vart lite kul xD tänk dig bus slänga sabina i väggen xD och sen tvärt om xD HAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHAHA

2008-12-14 @ 23:36:24
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

he he he

2008-12-17 @ 12:43:10
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0