NYÅR

Idag är dagen med stort D här :) typ...
Jag vaknade med ett fetto i sängen vid namn Silja :) Myspys, det verkar ju vara det enda sovsällskapet man får ibland hahaha. Iallafall så har jag legat och kollat på tv hela morgonen, sen ut med Dogge en sväng, nu har jag prec satt på kaffe, ska göra en liten macka också, sedan måste jag packa allt som ska med till pappa. Jag har inte riktigt orkat bry mig om klänning längre, det kommer ordna sig. Nu är jag bara orolig att jag inte har nån bh. Asså jag vill ha en axelbandslös, men den jag har är för stor, så jag måste typ förbi Solna C och hitta nån. (Oj vad ni bryr er om mina bhar höhö). Sedan ska jag och Mudde hem till pappa och ordna middag till flicksen, som kommer vid fem. Sen drar vi till lokalfesten, får hoppas man inte fryser muttan av sig, finns ju risk för det. Jag kanske uppdaterar lite senare. So long :)

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0