Godmorgon folket

Sitter här med min kaffekopp och ska göra iordning mig snart, sedan blir det bullbak och sen nån gång vid 4?! ska jag ner till stallet. Gårdagen blev lyckad trots lite dricka. Som skrivet va ju Sab här hemma och sedan drog vi hem till henne, hämtade hennes äckel vin, och sedan skulle vi bege oss mot farsta strand där vi skulle träffa Terese på nån fest. Men på tvärbanan mötte vi tre av Sabs kompisar som sa att vi skulle hänga med på nån lokalfest, and so we did.

Väl där var det mkt folk, och träffade massa som jag inte visste skulle vara där. Typ Tim, Karljohan, Andreas, Maden?!, nån mer av Bobbins kompisar och Levi,Vi chillade där och minglade med snyggingar i baseball kepsar hihi. Sen drog vi typ hem, där det blev stööööööörsta fighten mellan hammarbyare och aikare. Asså det det här kommer låta lite konstigt, men lite coolt va det. Dom hänge sig i taket och sparkade mot varandra. Så vi stod i Skärmarsbrink gaaaalet länge. Sen fick vi åka och jag tog sällskap med Beeenjamiin till centralen där jag mötte Flowie, Ekim, Kim och Joel så jag fick sällskap hem :D

Ikväll blir det ju haloweenfest i stallet för alla småbarn, wihoo
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0