Helgens bravader

Okej nu blev det mycket inlägg men jag har tråkigt så tänkte berätta alla intresserade (typ bara Banana?!) om helgens bravader...

Fredagen va ju bara seg, eller kanske rättare sagt skön. Skulle haft träning, men när jag kom dit var det ju bara Caroline och Emma där så det blev ju inget med det, tråkigt när alla blir slapparnar! Så det var bara att åka hem igen, lägenheten stod tom så chillade vid datorn och tv, kollade Freaky Friday (som jag sett åttioelva miljoner ggr) och åt toast.

Lördagen började med möte i stallet, för tusånde gången -.-
På kvällen blev det iallafall utgång med favvosarn Sabfuck och My :) Bästa utgångsgänget eller vavava? Jag och my mötte upp Sab vid Gullmars och vi drog till Högdalen till grapparnagrus. Trevligt och eftersom jag inte hade dricka blev kvällens hjälte SIMON HÖGLUND, ett stort tack hihi :D 

Det var dom STORA bravaderna i helgen HAHA, inte så mkt, men kul vare, och vem är bäst i argaleken? VEM? jo Käck!

/KÄCK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0