Invandrare luktar illa!

Asså ursäkta om jag låter rasistisk, men alltid på tunnelbanan hem hamnar jag bredvid tre invandrare, båda kvinnor och män, och ALLA luktar illa. Det är hemsk, och jag vet inte riktigt vad jag ska säga att dom luktar, bara invandrare, typ inosade lägenheter av deras skumma mat. Man sitter ju och får kväljningar. Men jag fattar inte varför bara invandrare luktar, eller självklart luktar vissa svenska också, men då är det typ svett om det är något, men invandrare har den där speciella odören... Visst att jag bor på blåa linjen, där det finns myyyycket invandrare, men hallå, dusch, SVENSKT schampoo och någon god parfym, kalas (y)

Annars har dagen varit chill. Fick som sagt stå i butiken idag. Först själv och sen efter lunch med Pelleplutt (Jesper) men det gick förvånansvärt bra. Vi är ju inte direkt bästa vänner, men det är en annan historia.
Nu ska jag chilla i sängen, ta en liten brödbit och dricka ett glas mjölk :D

keep on reading!  /KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0