Jag hade tråkigt, JA XP

Jag sitter och väntar på Sab, tror jag. Eller måste kolla om hon är klar. Iallafall. Vi ska typ på nåt i Rissne, typ sådär halvsegt. Men en station ifrån, så körbara :) Har typ världens tråkigaste "gå-ut-outfit": Ni ser på bilderna att jag har oerhört kul här hemma i den tomma lägenheten. Dessutom är det med webcamen eftersom batteriet är dött.. Men det bjuder jag på HAHA.

Jag kan förklara lite:
1. Jag hade tråkigt.
2. Jag kom på att jag va tvungen att visa mitt armband,och jag blev jätteglad.
3. Jag ser ut som största mongot, men va tvungen att stå å hålla i tangentbordet så jag kunde fota :P



 

1.  
2.
3.

/KÄCK



 


Kommentarer
Postat av: ess'

hehe , vad skulle ni göra i rissne (a)

2009-01-07 @ 22:58:21
URL: http://missprezident.blogg.se/
Postat av: Ellen

Supa förmodligen hahaha :)

2009-01-08 @ 13:45:26
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0