Lill-lördag

Igår var det dags för utgång. Som vanligt med Sab :) Eftersom jag hade träffat Felix innan var jag ju i stort sett redan fixad. Så jag drog och mötte Sab vi Årstafältet, och vi åkte sedan till Gullmars där vi träffade Terese och hennes kompis. Sedan begav vi oss till Enskede nånstans för fest hemma hos Fredrik. Var massa folk från lokalfesten där så många kände man igen. Men även nya trevliga ansikten. Jag och Sab va där länge eftersom vi inte kunde komma hem eftersom tunnelbanan slutat gått. Men då snackade hon med Marcus så det blev efterfest i Kallhäll hos hans kusin Styr(v)björn :D.
Väldigt trevlig och lyckad kväll :)

Idag red jag Bajsaballekukfittahora :) Inte kul -.-

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0