Musik, design och Harry Potter

Hej alla trogna läsare, (de som typ inte är några alls)

Jag är ju så jävla lat med bloggar och så, men jag vill, och jag ska försöka. Har sagt så många gånger, men nu jävlar. Men jag är så himla kräsen med designen. Men nu jävlar har jag tillochmed en musikspelare! Härligt Ellen! Men jag vet inte riktigt vad jag ska ha för design. Jag ska göra tre så får ni säga vad ni tycker!

Idag har varit en sur dag, eller jag har varit på dåligt humör. Och Samo va ju inte i skolan och kunde pigga upp mig! Han brukar vara bra på det. Ett litet förlåt till Banana eftersom jag var surpelle :) Sen måste jag klaga lite på kärnämnena! Galet tråkigt.. Vi satt och pratade lite med snickarpöjkarna om Harry Potter. Jag själv älskar Harry Potter och CO men typ ingen annan. Vad tycker ni om Harry egentligen? Visst blir man helt fast i böckerna?!

Men nu jävlar ska jag kämpa vidare med designen, senare kommer ett inlägg, jag LOVAR!
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0