Segarne hello!

Asså igår hade jag det galet stressigt, eller inte på morgonen. Började 13.00 och hade bara svenska och engelska. Men jag pallade inte blogga innan skolan. Sedan var jag tvungen att ila hem och hämta träningskläderna och bandyklubban. Sedan direkt till stallet, byta om i rapidfart. Sköta Nareina, (SOM BET MIG FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ FYRA, NÄSTAN FEM ÅR, (alla hufvudstanördar fattar..)) sedan kollade jag lite på hoppningen, sedan var det dags att byta om igen för att sedan bege sig mot bussen med Sabfuck. Vid Solna C mötte vi Caroline och sedan drog vi till Råsta för träning med damerna och våran nya tränare Göran. Det gick väl sådär men aja, första gången och jag har ju faktiskt bara tränat typ sex gånger. Sedan bara hem och sova. Trött som få..
Dagens outfit:
Vitt linne med guldkant, beige kofta, svarta jeans, vita knästrumpor, svarta stövlar. svart jacka och beige väska.


Imorse ringe klockan på sex, men gick inte upp förän tjugo över. Det blev fixning och fukostätning och sedan begav jag mig mot skolan. Väl i skolan kom jag på att jag glömt nycklarna. -.- och eftersom alla var skitjobbiga blev jag bara på sämre humör. Dessutom fick vi en stooor chock när Banana och pelleplutt bytt grupp, eftersom han "inte trivdes i gruppen", med andra ord, han tycker jag är en stor jävla bitch.. Så samoo va fett ledsen, men det blir nog bra. Vi hade vete dag så bullar i långa rader, sedan städning och sen hem. Köpte även en mössa från Åhlens. Kanske kommer nån bild så småningom.

Och vet ni vad jag gör nu! (gjorde/ska) JAG PLUGGAR! :) (y)

Dagens outfit:
Grån lång tjockstickadtröja, svarta jeans, bruna stövlar, svart jacka och svart långbandad väska.


Halvsegt inlägg känner jag, och har inte hunnit/pallat fotat dagens outfit så jag skriver så får ni försöka förstå :P

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0