Sooovmorgon

Idag blev en jäkla sovmorgon. Eller klockan halv nio ringde min moster som skulle komma och hämta massa grejjer. Så jag gick upp öppnade dörren och gick och la mig igen. Hörde halvt hur det ringde, och sen när det ringde på min mobil var det mami.
Hon ba: vart är du?
Jag ba: sover.
Hon ba: Men klockan är halv två
Jag ba: Whoooooooot? (typ så lät det :P)
Jag brukar nämligen inte sova så länge, men gaaaaalet skönt. Sen har ju bara ätit frukost, Kaffe<3 och ätit lite mandel haha. Har även snackat med Sab och Theo. Min hjälte imorgon (hoppas jag), för imorgon är det ju maskad. Man ska vara något på B. Något förslag?

Nu ska jag kolla lite Vänner, sen duscha nån gång när jag orkar. Ska äta middag med syster, och några av hennes kompisar. Trevligt. Ikväll vet jag inte vad som händer. Sab hittar alltid något, och jag brukar oftast hänga på..

Simma lugnt katten
/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0