Kryssning

Fredag: Time för Kryssning. Och galet najs. Vi åkte hem till Bippan och Dennis för att äta lite mat. Sedan åkte vi för att träffa massa släkt. Vi började kröka fyra på en pub. Sedan gick vi till båten. Tog en öl på däck. Efter det blev DIRRE tax freen, där det inhandlades ett flak öl (130:- :O) och två paket tuggumi. Därefter krökade vi lite till. Sedan middag vid halv nio och sedan gick det utför hahaha :) Våran släkt är så gaaalet najs, vi var dom enda uppe på dansgolvet på en pub, och när vi körde karaoke fick vi alla att dansa och hoppa och grejs. Sedan bestådde kvällen av en jävla massa öl och drinkar. Kvällen slutade typ halv tre. Sedan på morgonen var det frullbert, som fick bli vattenmelon, juice och kaffe. Därefter började släkten kröka igen, dock inte jag. *klapp på axeln* Efter avstigning åkte jag och mor hem, jag slocknade, sen vaknade jag, kollade på en skräckfilm, sedan kollade jag under sängen (ja jag gör det när jag sett skräckfilm) och sedan satte jag på UFC tills jag somnade. Vaknade imorse, åt frullbert, åkte med mamma till mormor, och det är där jag sitter nu.

Ikväll är det Hammarby - Gefle, tyvärr ska jag inte gå. Dock blir det kanske krök på nakenberget. Pusshej

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0