:)

Hej
Idag är en seg dag
Inatt jobbade jag med Tobbe, vi hade även Peder där som skulle lära sig lite om bröd. Efter jobb åkte jag hem, gick ut en snabbis med Silja och sedan gick jag och la mig igen. På dagen idag har jagbara segat oerhört mycket, orkar inte göra någonting. Dock måste jag baka en äppelpaj till min ridgrupp.
Ikväll tror jag jag bara ska vara hemma, blev bjuden på ett chillkrök i TÄBY, asså typ lika långt som det är till Kina, så njaaaaaaaaa. Men nu ska jag kolla Gordon. Har nyss tjockisätit upp alla kakor jag bakade häromdagen, (synd busan mohahaha)

/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha, lika långt som till kina. överdrivarklubben.com

:'( (kakorna)

2009-04-18 @ 21:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0