Fredag = Jobb :)

Idag har skolan vart najs. Försov mig lite, men kom skapligt i tid. Jag och Johanna gjorde bröd. Sedan klockan tio guidade vi en grupp med lärare från england, kul faktiskt :) Sedan bakade vi vidare, hade lunch. Låg ute och solade med My, Carlsson och Jonna. Skiiitskönt. Tänk att för första gången kunna dra upp tröjan och sola magen, och att det är varmt! Underbart. Sedan bakade vi mer, och jag fick göra godisar :) Dom skulle smaka mint och vara gröna, men dom smakar sockervadd och är typ ljusgula XP Gott ändå.
Nyss åt jag en pizza, ska typ snart sova, ska ju jobba inatt. :)
Höres imorrn,

Sämst bild på godiset :)

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

jag åt också pizza idag 8)

2009-04-03 @ 20:23:35
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0