Gårdagens

Yoyoyo brothaaaas.
Idag har vart chill, praktiken gick bra :) Och vet ni vad, nu är jag ensam hemma :D Mina föräldrar åkte till landet idag, UNDERBART. Och som vissa kanske märkte så orkade jag inte blogga igår. Så istället får ni outfiten från igår idag. :)

Linne - Lånat av syrran
Kofta - Lånad av syrran
Jeans - JC (barnavdelningen OBSOBSOBS!)
Ballerina - Favvosarna från DinSko
Väska - Åhléns
Och när jag säger lånat menar jag i smyg eftersom hon är i Chile, det man inte vet lider man inte av (Y)


About gårdagen då. Började morgonen med toast, finns det nåt bättre? Svar nej. Sedan drog jag till skolan, det var naaaajs. Sedan åkte jag till stallet. Kul.
Och vet ni en annan sak :O Jag har bestämt mig för att sluta äta onyttigt (Banana skrattade, vilket jag typ också gör nät jag berättar det för någon) Asså inte för att jag är tjock, men jag vill ju inte bli det! Så jag får bara äta LITE i bageriet, och inte köpa nåt i butiken (vilket kommer bli svårast) eller nåt godis. Jag har faktiskt klarat mig sen i torsdags. :)
Klapp på axeln.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och kolla skor höhöhö *Mobbad*

"Det slutar om fem minuter"
/Rebeccas bästis


/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

2009-04-30 @ 10:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0