Godmöraaaa

Heyho. Inatt var det jobb, gick väldigt snabbt. Sen på vägen hem blev jag sådär himla "nu-börjar-sommarn-komma-gay". Jag bara gick i tysta stan och lyssnade på fåglarna, och gick vid kajen där det luktade landet. Satte inte ens igång ipoden för det var så mysigt "ap-gay" ohyes. Men det var myspys. Sedan åkte jag hem och sov, vaknade typ halv tolv. Sedan har jag bara chillat i min säng, druckit kaffe och ätit en pain chocolate :) Nu har min sistaaaah kommit hit, jag måste typ in till stan men alla männskor sover ju -.-
Så jag ska typ föna håret och tröstäta lite...

"Asså ibland undrar jag vad du lider av"

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: ja va vaken xD bara inte vid datan

2009-04-04 @ 15:11:32
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0