Hahaha

Hade glömt när jag blev intervjuad för en grej för SR.
Kopiera länken och klistra in så får ni höra hur fjortis jag låter i radio XP

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=1287032&BroadcastDate=&IsBlock=

Dagen i allmänhet då. Jag vaknade, hade det chill. Jag och bus gick till stallet där vi hade flippmöte. Sedan satt jag i den underbara solen och kollade lektion. Busan var superduktig. :) Det är jättesynd att man inte ser Wilmas mule, men min skärm på kameran är ju trasig så :( Sedan jag kommit hem har jag bara ätit och så.

På fredag är det kryssning, jag blir taggad av att se på "Färjan" på tvn, och vem vet om jag dyker upp, det är ju på "Färjan" båden vi ska på hihi :)



"- Vad kallas den sport där man försöker få ner motståndaren på rygg?
- En dejt"
/Big Lakey


/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0