HÄSTAAAAAAAAAAR

Finns det något bättre? Tveksamt. Nu kommer jag låta som värsta hästnörden, (vilket jag iof är) men det är så underbart med stall och hästar. Imorse gick jag upp och satte på kaffet och sen klädde på mig och sånt skit. Därefter mötte jag upp Bus vi HC och vi begav oss ner till stallet. Jag red Charlotte, vilket inte gick så bra. :( efter det hade jag frukost-stund bestående av fyra!! mackor, kaffe och juice (supergay) med sällskap av Mudde, Rebecka och Emelie (Bus åkte på konfa), Trevlans. Efter det gick Miranda hem så jag Rebecka och Emelie smörjde lite och sen gick vi ner och badade med Elvis :) Efter det red jag ut på Timida med Caroline som sällskap, myspys. Sedan var det dags att kolla på hoppning. Red även en kvart på Kezo. Massa ridning idag... (Jag hann också med att äta lunch, en Spirello och resten av Beccas daim). Sen gick vi hem.

End of story.

Ska ladda upp lite hästbilder sen för dom som intresserar sig...

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0