Marley And Me

Asså jag har blivit värsta film nörden. Men finns det nåt bättre än att kolla på film eller? Svar ja :) Men ändå..Imorse satte jag på Marley and Me, den var bra tyckte jag. Läste nån recension där den inte fått så bra betyg, och jag förstår vad den personen menade, men jag som hundälskare tyckte den var bra, och rolig :) Och vill ni veta vad jag gjorde på slutet? Ni kan nog komma på det.. :') Nu ska jag kolla på Ellen DeGeneres :) Sedan hade jag tänkt göra kola *tjockhoe* och sedan ska jag till stallet och rida :)

Ajuste en "rolig" sak imorse. När jag satt och kollade på filmen fick jag ett sms av My som undrade om jag var i skolan, vilket jag inte är ju. Och då kom jag på att jag måste sjukanmäla mig, kollar på klockan och ser att den är 11.59, och man måste sjukanmäla sig på internet innan 12.00. Så jag krigade mig in på hemsidan och skrev i allt, och hann! Ohyes :)
Det var jättekul, ellerhur?

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Miranda

köpte skorna från scorett idag O_O men måste byta till 36or... ja köpte 37 för den ena skon satt för hårt... men 37 med de tjockaste sulorna dom hade e för stort :/

2009-04-02 @ 16:03:14
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0