:O


Två nyheter!
Först och främst har jag fixat noterna till hela "River Flows In You" som spelas i Twilight. Så det är bara att kämpa på med spelandet, för den måste jag lära mig, så himla vacker.

För det andra :O Ett stort OMG. Jag som typ äter chips en gångom året (på nån släktmiddag då det ställs fram en liten skål med skruvar eller nåt liknande) kände lite sötsug och gick ut i köket och försökte hitta nåt gott att få i magen. Det enda som fanns var då en påse med OLWs favorit-mix (Med skruvar och liknande) som jag tog med till mitt krypin och åt ur :O Ur påsen :O Något liknande har aldrig hänt typ. Tänkte att det här var väldigt intressant för er att veta. Eller det första ÄR men det andra liksom h3h3h3.
(Förresten har ni tänkt på hur mycket jag skriver inom parantes? :P)

Nämen nu är det Scrubs. Ska gå och spy upp allt jag ätit och sedan banta i fem dagar (Y)
Godkväll

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: eveline

åh, SNÄLLA kan du dela med dig av noterna? :) den är så fin

2009-04-08 @ 10:01:44
URL: http://therevengeofthenerds.blogg.se/
Postat av: Ellen

Absolutley

2009-04-13 @ 21:31:48
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0