Onsdag, Torsdag, fredag, lördag

OnsdagMamma hämtade mig i stallet och vi åkte till mormor och Sören på middag. Sedan åkte vi hem, jag skyndade mig hem till pappa, tog en dusch och fixade mig. Sedan kom en full Sabina och Fanny med 5 killar. En hette Stefan, sen var det Maamari och tre killar till. Efter ett tag kom Emma, Frida och fem grappar. Och Sab och CO drog vidare på krogen. Sen kom alla fina flickor, Miranda, Sara, Caroline, My, Rebecca. Med Matte, Marcus, Joakim och palla att jag skriver alla namn. Men senare kom Dan, Micke och även Tobias och KP. Kvällen tog slut typ halv tre.
Torsdag: Först hade vi aktivitet i stallet. Sedan var jag tvungen att gå hem till pappa igen för att städa, och jag hade lämnat allt så det såg knas ut där hemma. Iallafall, när jag kommer hem så står dörren öppen. Då är det byggubbarna som fixat pappas kök. Jag ba: He he det är lite stökigt. Men dom tog det bra hahaha:) Efter det drog jag hem till mamma, var sådär lagom sliten, sov en timma och sedan drog jag på middagen med jobbet, det var väldigt trevligt. Var mat och Bowling och mitt duktiga lag kom trea :) Sen åkte jag hem.

Nu har jag iaf kommit hem från kryssningen. Men det får berättas om imorgon. Jag är galet sliten och borde egentligen sova. OCH VET NI VAD! JAG HAR TRÄFFAT FÄRJAN HÅKAN :D Bildbevis så fort jag får bilden :)

/KÄCK


Kommentarer
Postat av: Miranda

fast jag kom ju innan dom drog ut på krogen xD

2009-04-12 @ 03:13:29
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag vet men jag pallade inte ändra höhö

2009-04-12 @ 17:26:10
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0