Onsdag

Jahopp, den sista lediga dagen WUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ (låtsas att det låter som ett bebisgråt)
Men imorgon får jag träffa mina underbara Banana och Samo :')
Om dagen då. Vaknade, kollade Ellen DeGeneres, åt fyra mackor och drack kaffe. Sedan gick jag upp, duschade, diskade och bakade kolakakor. Sedan läste jag lite i första Twilight boken :O, Om jag kunde drömma. Sedan ringde Oskar och kom med min bakform. Sedan tog vi bussen, han åkte hem från näckrosen och jag åkte till pappa för att hämta lite grejer som folk glömt. Sedan åkte jag till stallet och gav Emma några saker, åt en toast, fick ont i hjärtat (   :'(   ) och sedan åkte jag hem. På hemvägen ringde jag Rebecca och vi lyssnade tillsammans på våran favorit pojke. :) Han jag hade på klipp häromdagen, alltså har hon klippen uppe på sin datorn, och jag som typ kollat ihjäl mig på honom skrattar åt allt jag hör. Lite sådär småtöntigt, men underbart :)
Nu sitter jag och kollar på Greys, måste ta något att äta också. Och jag har nåt jättekonstigt på tungan. Senare eller imorgon kommer även tre slitna bilder från kryssningen och några från i söndags, minst lika slitna.
Pusshej

(Jag hatar också när jag skriver så här konstigt, bara rabblar upp allt. Jag lovar jag ska bättra mig.)

På bilden: Min underbara Zenator <3

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0