Praktik på NK

Idag var första praktikdagen. Det gick jättebra, kom dock lite försent höhö. Eftersom antingen skulle jag vara där 05,54 eller där 05,39. Alltså en kvart mindre sovtid, vad tror ni jag valde? Vilket gjorde att jag kom lite sent, dock hann jag med alla andra, så tekniskt sett var jag inte sen. !! Jag var först med Henke och Helena och bakade av en massor. Sedan var jag med Lill-Robban och med Oskar. Var i bageri delen idag medan Johanna var i Kondis. Får väl se vad det blir imorgon.

Efter praktiken gick jag och Johanna till Belle, OmgZ vilka snygga skor dom fått in. Prövade ett par svarta i typ "krokodil skinn" och ett par som är apsnygga, men jag provade i för stor storlek så dom va jättefula på mig, tror dom är det ändå också. Sedan vill jag pröva ett par skitsnygga sammets skor. :O

Efter det plockade min far upp mig vid kungsan, vi åkte en snabbis till skansen, sedan fick jag middag hos han och nu sitter jag hemma hos mamma i tom lägenhet.

Och hörrni! Bläddra ner lite och gissa åldern :O

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0