Pygmé med anorexia och tjocka lår?

Dagens outfit bild blev helt gay, vad hände liksom?
- Först och främst klippte jag bort huvudet för det såg knaaaas ut
- Sedan ser det ut som om jag har anorexia runt halsen
- Det ser ut som om jag har värsta pushupen.
- Sedan eftersom jag har armarna för tror man först jag är värsta plankan, men sen när man sett armarna ser det ut som om jag har värsta fettolåren (nej jag tycker inte jag har det...)
- Och jag tycker jag ser ut som en pygmé :)



Menmen, ni får den iallafall. Idag var iaf premiärdagen för mig med ballerina, utan några slags strumpor, såklart. :) Dagen i övrigt har varit bra :) Jag och Johanna bakade bröd, (vilket vi ägde på) och sedan hade vi damp i diskrummet, men det är naaaajs. :)















/KÄCK

Kommentarer
Postat av: bus

hahahha, jag älskar dina dagens outfit bilder <3

2009-04-01 @ 22:40:20
Postat av: Ellen

Hahahaha jag vet XP

2009-04-02 @ 12:56:59
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0