SKOOOOOR

Bajs att jag är fattig, för HEJREGOD vilka snygga skor Scorett har just nu :O
För det första, skorna här breve, NU FINNS DOM I VITT OCH BLÅTT! Kiss i brallan, I know. Dom är så himla snyggaaaaaa. Knas.

Sen har jag kollat på Scoretts hemsida, och hittat typ tusen snygga skor, eller nja, fyra par skor.
Och jag måste berätta hur jag tänker. HIHI
1. De rosa. Sockersöta, nejmen seriöst. Fina. Typ skulle inte passa på mig. Menmen.
2. Dom är bara himla snygga. Snyggare i verkligheten tillochmed :O
3. De röda, lite fundersam, men snygga. Typ.
4. Jag tycker dom är AMÄJSING. Och jag provade dom i guld! JA DOM FINNS I GULD, haaaallelujah. :)

Vilka tyckte du var snyggast? *Jaglekerstorbloggerskasomconnectarmedminaläsare*

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0