Solning + Nationella prov

Idag har varit naaajs. Jag var kalastrött imorse, så jag dagens smink fick vara puder och rouge, frisyren fick bestå av ett hårspänne, och jag hade jeans linna och kofta, urtråk. När jag kollade mig i spegeln i skolan såg det ut som om jag gått upp, klätt på mig och sen åkt till skolan, vilket det typ var. Åt ingen frullbert för det orkade jag inte heller, tog bara en promenad med fettot (silja) innan skolan. Väl i skolan hade vi svenska, (foton på nördar längre ner) efter det hade vi lektion med Janne, jag och Johanna äger OHJA. Sedan var det lunch, PYTTIPANNA GAAAAAAAAAAAAAAAH jag ÄLSKAR skolans pyttipanna. Åt jättemycket. Sedan var jag helt plötsligt gravid, asså holy-macarony, det är galet. Så vi gick ut och solade Jag, Banana och Samo. Efter att tag höll det på att bli slagsmål, helt plötsligt var ALLA kusiner och brorsor på samma ställe, jag hejade på svensken (skicka hem turkarna) men några bögar stoppade dom från att börja -.-
Efter solning hade vi Engelskt nationellaprov, speaking. Det gick nog bra :) Därefter fick jag ett wienerbröd och en mumsmums och laddade upp inför några ärenden på stan. Jag:
- Bytte hörlurar
- Bytte örhängen
- Köpte biobiljetter

Jag och Bus ska på bio ikväll :D En Shopoholics bekännelser. Hon är så jävla seg btw.
Nu måste jag ut med fettot, men först några bilder från dagen. Enjoy!




1. Olle, Jocke, Carro
2. Samo, Isabel, Hans
3. Bertil-Banan, Samo
4. Banana
5. Samo
6. Ellen
7. Hahahaha, fisken, mina ben och Banana
8. Albert-hugolina där inne <3
9. Jag är så lycklig :)


/KÄCK

Kommentarer
Postat av: rebecka

jag älskar också skolans pyttipanna :D

2009-04-20 @ 21:22:13
URL: http://godisbecka.blogg.se/
Postat av: Ellen

:D

2009-04-20 @ 21:39:02
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0