Vårstädning

Well hello my dear readers, today I shall write on english, ehe NOT
Igårkväll kollade jag bara på tv, somnade typ tolv, galet skönt att bara ta det lugnt. Imorse fixade jag lite inför stallet, kokade kaffe packade mat och äppelpajen och sånt grejjs (gud vad jag lät tantig när jag sa "kokade kaffe"), sedan begav jag och hundjäveln, som gjorde så vi missade tunnelbanan och fick vänta en kvart, till stallet. Jag red Charlottan, det gick så bra så, hon är så fin :) Sedan har resten av dagen ägnats åt vårstädning, jag och busan har krattat och fyllt 34påsar med löv och skit!! Nej typ 7 kanske. Men ändå. Sedan åt vi KÖRV och åkte lite till soptippen. Sedan smygfikade jag Miranda och Busan och det var jätteroligt, jag är så jävla bra på att låtsas gråta OHYES.
Nu sitter jag här hemma och gråter över att jag inte ska gå på matchen imorgon, för att min ekonomi inte tillåter det. Eller? Ska jag tvinga den att göra det? Svårt... Men jag borde inte, men ändå. Jag borde. Aja VAFAN. Jag kollar också påå bög LAInc, vad leker som Miami Inc för? Horor.
Mitt hår är just nu ungerfär i likhet med ett paket bregott, och jag luktar som Nareina, HÄST. Måste duscha, men det är ju fett jobbigt.
Och det här inlägget blev kalasoseriöst. Nu ska jag måla naglarna,
over and out

"Wänta"

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha "wänta"

2009-04-19 @ 21:38:13
Postat av: Miranda

sv: :OOOOO gör de om du vill xP

2009-04-20 @ 10:27:19
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0