Bloggar

Okej, jag känner att det här börjar bli en såndär superbloggig dag när jag uppdaterar hela tiden bara för att mitt arsle har fastnat på stolen och jag kommer på nödvändigheter att skriva. Iallafall så tänkte jag skriva lite bloggar som jag läser. :)

Bloggarna jag läser varje dag:

Miranda - Min bästis :)
Kenza - Inte världens roligaste blogg, men ändå liksom
Blondinbella - Jag gillart
Desiree - Jag älskart
Paulina - Jag älskart

Bloggarna jag läser kanske varannan

Kissie - Även kallad Fittie (För hon ser ut som en orkad fitta)
Amir - Så jävla rolig hahaha
Foki - Gullig tjej, lite tidsfördriv
Naztysbunny - Typ samma sak

Bloggarna jag läser när jag kommer ihåg

Lucas - Lucipuci :)
Egoina - Så jävla skön
Stinalee - Lite halvtorr blogg..
Nils - Asså jag satt och läste igenom hela hans blogg idag, han är så jääävla rolig!
Caroline - :)
Isabel - Klasskompis
Linnea - Skön lillasyster till min älskade Banana
Lisa - Sköön tjej bara :)
Amanda - Hon är fan awesome!
"Servettkvinnan" - Man måste ju hålla sig själv uppdaterad..

/KÄCK

Kommentarer
Postat av: Luc

Bah!

2009-08-17 @ 21:53:27
URL: http://lucasbejvall.blogg.se/
Postat av: greger

missade den viktigaste. kul.

2009-08-18 @ 16:26:56
URL: http://twitter.com/Kroox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0