Ehm what?

Jag hade fått sex kommentarer på förra inlägget. Eeeeh? Men jag pallante svar i deras bloggar hohoho.

Om dagen då, jag har jobbat, det har varit hur segt som helst, hur lite folk som helst. Iaf så kom Miranda när vi stängde, så jag tog med fika till henne och mig så satte vi oss på trappan vid dramaten och åt en ost och salamifralla, en wallonbulle och en scone (nästan XP hahahhahahahhaa) och så drack vi juice. Jag vet att vi ska vara nyttiga, men det går inte, men från och med imorgon ! Förfan! Men när man har tråkigt på jobbet och inte har nåt att göra så äter man istället, kul. NOT. Så jag gick runt och lekte gravid på stan eftersom jag ätit så mycket. Ja, så har jag och Miranda kul :P
Men ikväll suger balle, varför sitter alla männskor hemma och ugglar? Vavava? Horungar..

Nej nu borde jag typ sova middag.

Godnatt

/KÄCK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0